selamat berbahagia .


01.01.2012
tarikh keramat bagi seorang kawan yang bernama nur asiyah naruddin. 
telah dia mengikat tali pertunangan dengan pilihan hati, 'sepet' ( lupa lerrr nama tunang dia ;) )

Perjalanan untuk mencapai kejayaan masih belum tamat. Kami masih bersama-sama dalam perjalanan ini. Serunya sudah sampai. Benda baik buat apa  nak diperlambatkan. Lebih baik disegerakan. Tidak ada yang menghalangnya. Sedangkan orang yang sudah berkhawin masih boleh sambung pelajaran, ini kan pula kita. tak gitu? hehe, aku tumpang bahagia buat kau asiyah. 

Baru berapa bulan tak jumpa kawan-kawan kelas. Dihari pertunangan asiyah dapat juga jumpa. Walaupun tak semua, kira okey la tu :) Semua dah cantik-cantik, dah kurus-kurus, dah berisi sikit. hehe, ada la sikit perubahan :)









# dia asiyah sudah bertunang, tak lama lagi nak khawin. aku aqilah. dah lama menjanda ni. mana mr. right ni? bila nak muncul. choiiii, bila nak tunang? bila nak khawin. hahhhhh, mana jodoh, mana jodoh, mana jodoh. hikhik :)