Fatiha Jais .







Assalamualaikum.
Dia bernama Fatiha Jais. aku kenal dia masa zaman persekolahan dulu-dulu. masa tu aku tinggal di asrama.
jujur, aku takut tidur kat katil sorang2. sebab masa tu, banyak sangat cerita hantu aku dengar. jadi, nak kurangkan perasaan takut ni, aku ajak la dia tidur sekatil. hoihh, tak ada lesbian mana pun. fikiran jangan tak matang eh? kalau tak dia, syazwani rosdee. kalau tak orang lain. heee. walaupun aku ketua masa tu, tak ada hebat mana kalau memang dah sah-sah penakut :)

Masa tidur adalah perkara yang paling best. sebab masa tu, dia akan share cerita dan aku pun sama. bila kenang balik. haha, kelakar pun ada. btw, itu lah yang manis. kan? hewhew.

Bila aku dah keluar dari sekolah, rindu pula dekat dia. eh? mengada. haha. kalau siapa kenal dia, pasti tahu perangai dia. Ya, dia seorang yang manja, pandai, kuat bersukan dan cantik -.-' ( okeyy ). senang untuk didekati. tak heran la kalau ramai nak dia jadi kakak angkat dia. hewhew, untung badan lah. haha

Uh, kalau perasan aku ada buat ' In a Relationship with Fatiha Jais ' en? perasan tak. okey. yang itu, terjadi apabila.. masa tu tengah chat dengan teha, tiba2 dia kata, eh jom buat in a relationship dengan teha. haha, aku pun iye kan je la. dan akibat dari itu, banyak nohh budak budak kecil add aku. eh? ingat aku kakak periang ke? haha, dengan belas ikhlas aku approve kan je la. comel kan? hewhew.

Okey teha. done story about you. puas hati? hikhik. nak sangat. simpan simpan. heee. nanti dah ada blog story pasal orang pula. ( minta balasan, tak malu : / )

p/s : hidup perlukan teman. akan sunyi bila bersendirian. follow my life blog buku hidup . bye n assalamualaikum :)