cakap serupa bikin boleh ?


salam awak, saya memang marah sangat2 dekat awak. awak ingat awak siapa? hebat sangat ke ?
dulu janji awak melambung2. kata walaupun awak dah milik orang awak still akan kawan saya,
contact saya. tapi sekarang mana ada. dari kawan jadi x. dari rapat jadi x. saya bukan tehegih pun dekat awak.
awak masa susah, masa x ada kawan, awak cari saya. bila dah senang dekat sana senang2 awak lupakan saya kan. macam ni rupanya awak. awak memang x pernah tepati apa yang awak cakap. awak x payah la cakap nak ajak jumpa bagai kalau awak setakat nak ajak sembang je. kadang2 setiap orang ada keinginan dan harapan sendiri. jadi x perlu nak bercakap melambung segala bagai. orang cuba buat baik awak buat taik dengan saya.
awak layan la dia dia dia 24jam ! jangan bila awak dah susah, awak x ada siapa2, awak tiba2 msg saya.
sungguh, saya benci orang yang perangai macam awak. belagak baik je. muka x seberapa pun :/

p/s : maaf kasar bahasa, tak tertahan lagi. kau baca kau terasa, bagus. bye n assalamualaikum.