bus mini :/

kebanyakan wanita lebih suka menaiki teksi dan tren dan bus rapid daripada menaiki bus mini. yela, tengok pon dah nazak, buruk macam semput je. lagipun mana ada aircond kan? siapa lah nak naik kan?

kalau ikut perangai aku pun, aku x akan naik. bukan malu segan silu ke apa. keselesaan itu x ada. haha
dan buat pertama kali seumur hidup aku, aku menaiki bus mini bersama kawan aku. yawwwww, sangat2 menyeramkan. bukan keselesaan yang aku pentingkan. masalah utama bus mini ini, tiada ciri2 keselamatan langsung. apabila bus mula bergerak, pintu utama x ditutup. dibiarkan sahaja terbuka luas. padahal, depan pintu itu masih ada penumpang yang berdiri( aku la tu ^^ ). amat2 mengerunkan. apalah, pemandu ni. nak je aku sekel2. lagi satu, pemandu bus ni, bawak macam nak gila. bukan main dia sondol nak masuk lorong tukar. tahu la bus mini lebih besar dari kereta dan motor. tapi jangan belagak sangat masa memandu. kalau nak mati cepat, jangan libat kan penumpang lain. orang x khawin lagi ye. beringat sikit wahai para2 pemandu sekalian.

murah memang murah, nyawa pun dibuat macam murah -.-

p/s: dah lama x msg. ok, dah lupa. macam ni lah ye. benci, benci, benci. haha, rindu ah ! bye, assalamualaikum.