selamat hari raya .



sumber google :)

Assalamualaikum, Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat Illahi, berjaya juga kita lalui Ramadhan dengan sempurna, InsyaAllah, mudah-mudahan ye :)

kepada saya : setelah sebulan aku berpuasa, macam2 aku lalui, mana dengan test, kuiz melambak. class sampai ptg, cuaca panas, keadaan rumah sewa lagi. aduhh, ujian2. tapi semua itu x akan batalkan puasa aku, cuma tergoda sikit tu ada la, tapi setakat ini aku x ada la ponteng puasa. ponteng wajib itu ada. HAHA

kepada awak : selama sebulan kita berpuasa, awak janji nak berbuka sama2 dengan saya. tapi asik x jadi je. tak apa la, awak pon stdy jauh, asik buzy je kan. balik selangor pon malam2. haihhh, mana x sempat nya. okey ! kecewa sikit, tapi nasib baik awak wish ' SelamatHariRaya ' malam tadi. okey, mood gembira dtg balik :)

kepada kekasih lama : mesti awak x ingat nak wish kat saya kan. okey, x apa. biar la saya wish dulu. saya hantar msg, awak just balas, ' selamat hari raya, sy pon sme la jgk. ' okey, macam tu je. x apa la. awak nak msg si dia kot. tu yang balas pendek je kan. x apa. saya x marah dan x kecik hati pun.

kepada awak yang saya minat dari kecil lagi : hehe, selamat hari raya. awak so sweet. lama x jumpa, tapi tadi dah jumpa, degup2 jugak la jantung ni, weee~ suka tengok awak senyum2. haha, sumpah saya gatal kan. tapi saya x kacau awak pon. saya senyum2 je. nasib baik awak wish kat saya. kalau x, saya malas nak pandang awak tadi ;)

kepada kawan rumah 14 : selamat hari raya semua, maaf jika ada silap dan salah sepanjang perkenalan kita ye :)

kepada kawan fb dan blog : ramai yang ucapkan selamat hari raya. okey2, terima kasih ye. selamat hari raya juga saya ucapkan kembali :)

p/s : guna kan masa sebaik mungkin, rapat kan hubungan mana yang renggang. dan elak kan dari perkara2 yang merbahaya seperti mercun ( padahal, baru je lepas main tadi ; ) kepada yang memandu, pandu dengan berhati-hati. ingat lah, orang tersayang. wahhh, panjang pesanan aku, wink3 ^^" okey, bye, assalamualaikum. uhh, kali ni x dapat masuk kan gambar, sebab belum tangkap lagi, esok ye ;)