selamat hari jadi :)

Assalamualaikum, hari ini 20/08 x)

tarikh yang sangat bermakna buat aku. dimana, pada tarikh ini lah aku dilahirkan, mula membesar, mula di susukan, di beri makan minum, mula belajar mengenal dunia. aku sangat bertuah kerana dikurniakan kedua ibubapa yang amat penyayang, yang menjaga aku dari kecil hingga dewasa. beri makan pakai yang sempurna. terima kasih Ya Allah :) 

sungguh aku sangat bersyukur di kurniakan kawan2 yang sangat baik. selalu belajar bersama, berbual bersama, makan bersama, keluar bersama :)

tahun ni, sambut tanpa ' si dia ' yang aku nanti . mungkin belum masa nya. oke.

dari rumah sewa 14 :)

p/s : kan betul saya cakap, awak mesti lupa tarikh ni. saya dah agak, malam tadi msg2 pon, awak x wish. awak2, saya sedih sangat oke. bye, assalamualaikum ;(