kita hanya kawan.


assalamualaikum awak, apa khabar. lama awak x borak2 dengan saya. mungkin awak buzy kot.
awak, dulu masa awal2 kita kenal, bahagia nya saya. masa tu kita sama-sama single kan.
tipulah saya cakap saya x suka kan. tapi, tak akan saya kena bagi tau awak yang saya suka awak. memang x lah weyh ! itu perkara yang paling bodoh dan memalukan diri jika saya buat jugak. oleh itu, saya cuba bersabar dan menanti kan segala2 nya. saya tunggu, tunggu, dan tunggu. tapi kan, sampai sekarang x ada apa apa pon kata dari awak. dan sekarang segala-galanya sudah berubah. semua ! x ada benda yang sama. semua berubah. awak pon sama. dan yang paling saya benci dan x suka bila saya masih lagi tunggu awak, walaupun awak telah berubah dan bukan milik saya. dan saya sedar, kita cuma kawan. saya x patut ada perasaan macam ni. maafkan saya.

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta