cerita nak nice ' jerrrr '

assalamualaikum, : )

hye aqilah. dah nak dekat pkol 5. awat hang x tido lagi.
( kje melambak, overnight la, alang2 tu bersahur sekali, pastu bantai la tido )
hehe, otw tunggu mak bangun dan masak2 aku buka blog. aku nak cerita sikit..

ingat lagi cerita pasal mansor? ( x ingt? p cri kat older post la )
alahai mansorrr... kenapa la pagi2 buta macam ni kau anta msg, kau buat aku ingt dekat kau balik la. hmmm
sejak dah masuk belajar ni, dah jarang msg. dah jarang call en. bila tanya kenapa mesti jwp buzy. ada class. ye la. dah dekat ada kat sana mana ingt kat sini. okey fine !
awak, sila baca ye surat saya ni ...

hai awak.  buat apa tu? eh, tgh baca blog sy? hihi, bagus2 :) awak2, kenapa dah sombong balik ni? awak ni pelik2 la, dulu okey, then buat perangai, then okey balik, la  ni buat perangai balik. haihhh, penampo nak? haha. awak2, tau x saya suka awak ( wahhh *_* ) tapi saya tau, awak x tahu. kan2? hmm, x pe la, lagi bagus apa. x de la sy malu sngt. bila awak dah x msg n call sy, hari2 sy tanam kan dlm aty " aqilah, dia tgh happy kat sana, jgn lah kacau. x baik tau. oneday kau kena balik macam mana? merana kan? so ples stop itu perasaan jiwang2 " kalau awak nak tau, hari2 sy cuba ckp dlm diri. tp bila saya dah oke, mesti awak datang balik. asal ni. sy dah x kacau life awak kan. p la sana. eeeee. bila awak dah send msg x kan sy x nak balas kan. hihi. nampak x, perasaan tu x pernah hilang la. adoiii.. dulu kan awak janji macam2 la. sy tunggu je, bila la semua janji2 yang dia cakap tu dia nak buat. awak2, berubah macam mana pon awak kan, sy mesti tunggu awak. oke la awak, sy nak sahur dulu. terima kasih sudi baca ye.

mungkin selama aku hidup, aku banyak buat dosa. mungkin ini balasan nya.
"Ya Allah,telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan, kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan. Ku akui kelemahan ini, Ku insafi kekurangan ini, Ku kesali kejahilan ini, ku meminta moga taubatku diterima " 
bye, assalamualaikum.