abang sukan ^^ "

assalamualaikum, yuhhuu ~
dah lama x update blog la, buzy kot. every week balik rumah mesti ada kje kena buat. lect x bg peluang rehat langsung. menimbun2. hadap je la. nama pon stdnt kan' apa boleh buat ^^
okey, dah 1 week kita puasa right? so overall macam mana ? boleh tahan x ?? malam terawih??
buat setakat ni, aku belum dapat buat terawih lagi. surau bukan jauh pon, dekat je. tapi tu la, asal nak pegi, malam tu mesti kne siap kan keje dulu, kalau x esok akan terima padah : (

hye ! lari tajuk, haha. mari kembali pada ABANG SUKAN <3

: dia tinggal di pangsapuri sama dgn tmpt aku menyewa,
: pelajar kolej ptpl @ msu ( x pasti ),
: tinggi,
: selalu jalan sorang,
: maybe dia pendiam.

haha, aku tak tahu sangat pasal dia pon. x pernah borak2. aku selalu nampak dia lalu je .nak di jadi kan cerita... sejak aku menyewa kat situ, aku selalu nampak dia. dan asal ak nampak je mesti dia berpakaian sukan, disebabkan x tau nama dia, i just call " abg sukan " hahaha....
selalu kan nampak dia lalu je kan, tapi pada 4/8 aku dapat diri sebelah dia. wahuuuuu
cerita bermula, apabila aku di bazar. dah beli macam2, sekali toleh ...

qila : sarah, abg sukan !
sarah : mana ?
qila : baju hijau tu
sarah : uhh, hensem la dia ^^"
qila : sarah, aku nak beli burger boleh x ? nak buat sahur ?
sarah : kau saje je kan nak menggatal. haihh, jom laaa
qila : yahooo, jom..  
" bang, burger ayam biasa satu "
abg sukan pandang *)
alahai, suka nyer aku... dan masa tu aku dpt kenal pasti yang dia ada
taik lalat macam daim ni, cuma abg sukan punye tepi sikit " )
 haha, dan perjalanan aku balik suka sangat, bangun sahur dgn gembira walaupun burger aku sejuk dan x habis makan : )

bye, assalamualaikum ..