sekali lagi ...

Assalamualaikum, ehem3.. saya dah lulus test jpj kali ke-2 .. haha, bia la saya nak bangga2, awak ada?
x ada senyap :_ lama kan x update blog. minggu lepas buzy class drvng, yela, orang x pandai. kena lah belajar lagi. kalau class dah one day, memang x larat la nak lepak2 depan lapppy, ngantok -.- zzzzzz
so, sekarang baru ada kesempatan nak bukak :)

okey, hari isnin ( 4/7/2011 ) saya telah menghabiskan duit bersama rakan2 :) dia adalah hazirah , nasuha , atiqah : S akibat malas nak turun kl, saya telah minta meraka turun subang saja.kita orang jalan2 di sunway :)
masa ajak2 dulu, bunyi macam ramai nak join lepak2 ni, sekali bila due date, cehhh.. 3 orang ni juga setia melapak bersama, haha. yang lain buzy kot. dia orang dah start kuliah. biasalah, pelajar kan :)

nasuha.atiqah.hazirah.

nasuha.atiqah.aqilah.
mak nak bawak makan. kenalah cari kedai yang sedap. kenalah tengok peta :)
taraaaa, inilah kedai yang di pilih. sedap woah ! berbaloi...
akibat mengidam, terambil lebih, sekali kena RM16.40 !
wayang.penyet.bergamba.tutti.

hahh, ini je yang mampu saya upload untuk blog ni, banyak lagi, sila lah ke facebook untuk lihat yang lain. okey bye, assalamualaikum.

p/s : saya dah kembali mendaftar di poli. minggu depan class bermula. uhh, bagun awal la kan. malas -.-