i stalk your profile when i miss u

cuti sem ni, kalau x kerja, memang duduk rumah goyang kaki je. mana ada kerja lain. haha. jadi bosan kan? so, apa lah salah aku stalk fb orang. ngeh3... memang sakit hati pon. tapi apa boleh buat kan. redha je la : )
macam kene je dengan lagu ni. weee ~~


haha, hasil contengan aku , nak baca click je kat pic ni, jangan right click, nanti keluar soalan : )


okey, habis cerita pasal dia. haha. bosan lah hari2 cerita pasal bende ni. lalalala ~
nak tengok muka aku mase kecik. heeee, nah3 ...


taraaa, nak cakap aku comel la tu, hekk,  masa kecik boleh la, dah besar ni x de dah rupa ni.

yeahh, mana x jadi tomboy kan, hahh, amik kau, 3 laki. aku sorang pompuan. gentle rock ! btw, bawah aku ada lagi sorang boy. time ni dia belum lahir. lalalala

mak amik pic2 lama ni sebab nak masuk dalam fb. hahh, mak aku pon pandai tau chat2, upload2.. bukan sebarang pencen punya orang. and ayah aku tetibe bertanya, macam mana nak buat macam mak tu, tulis nama ayah hj. md. ishak. boleh ? hahaha.
okey, dah malam. esok jumaat. nak puasa lagi dengan mak. bye, assalamualaikum ..

p/s : hari ini saya puasa dengan mak, buka puasa makan sedap, siap ada ABC lagi. hahaha, tq2 : )