" awak nak bawak saya bersiar-siar ke apa ? "

uhhh, sentap mak dengar !
itu lah lafaz2 yang dikeluarkan oleh pegawai jpj aku. dia adalah makcik @ PEREMPUAN ;p
bukan nak buruk2 kan dia ke apa. tapi, asal la mak cik cakap kat saya macam tu. saya masih budak baru belajar. apa lah salah saya bawak kereta tu lembab. saya bukan dah pro macam mak cik. haihhh
saya dah la gagal ujian kat trek. ( time kat bukit, mengundur ;p )
ini baru je jejak kaki dalam kereta. saya pandu dengan penuh berhati-hati. masih dalam trek tu lagi. boleh plak nak marah saya. gear 1 mak cik !!! memang la x laju.

pehhh, lepas dia tegur aku, terus x tentu arah aku. apalah.. teketar2 aku bawak kereta. semput pun ada. rasa udara macam x ada dalam kereta. rasa macam aircond x berfungsi. macam-macam rasa lah. kat jalan raya dah ok. dan2 time buat u-turn aku termasuk sikitttt line zibra yang belang2 tu. aduhh, sikit je kot. bucuuuu. dia p bantai kata aku salah besar. weyhhh, apa la kejam sangat mak cik nii. sampai metro mak cik kata saya gagal. hmm, bukan nasib.

so, pagi tadi call akak metro tu. cerita la kat dia semua bagai.
kak. hasni :  aqilah dapat mak cik tu ke ?
me :  yups
kak. hasni : hmm, pedajal betul dia tu, 1 dalam 1000 boleh lulus dengan dia. apa masalah dia pon akak x tau.
me : huhh? asal kak? saya x paham la..
kak. hasni : sape yang dapat dengan dia, mmg susah nak lulus. salah sikit, habis gagal terus. ramai dah org komplen pasal dia. mintak tukar dengan orang lain. tapi entah kenapa x tukar2. ada je dia. orang naik benci tengok dia. hahah, saba la aqilah ye.

cisss, mak cik2. apala, orang dah x suka. mak cik kerja je la dalam ofis. tapi tak apa la. mungkin bukan rezeki aku nak lulus. kena la ulang balik. nasib baik poli bagi cuti la. sempat la aku nak re-test balik :)
terima kasih, bye, assalamualaikum : S

p/s : 30/6/2011 tarikh ulang balik ujian jpj. harap2 lulus la kali ni. dan harap2 bukan mak cik itu lagi. plezzzz