apa nak kata ye ?



dia adalah adik saya ^^"


kenapa hidup x semudah makan nasi ? kenapa perlu banyak pancaroba ?
kadang-kadang apa yang diimpikan, x semuanya dapat dimiliki.
mungkin belum masanya. jadi perlu banyak bersabar dan bertawakal.
mungkin ini yang terbaik. cuma kita yang tak tahu.

" cinta tak boleh dipaksa. nantikan kehadirannya dengan sabar. "
" cinta datang pada saat yang tak terduga. jangan lari dari cinta kerana cinta itu indah. "
inilah ayat yang aku pengang sekian lama.
okey, memang jiwang. tapi betul apa makna ayat ni.
sampai sekarang aku ingat ayat ni. aku dapat dari sebuah novel, lupa la tajuk dia apa.
memang adat la, gurl minat baca novel. cuma aku x obses sangat dengan novel. ikut mood.

jadi aku rasa, tak salah untuk kita minat someone dalam senyap.
mungkin sakit, sebab dia x pernah tahu dan mungkin dia x akan ambil tahu. sebab dia x tahu. hihi
kita mungkin berlagak biasa depan dia. tapi air muka jelas menceritakan segala perasaan yang ada.
ini x bohong. sebab ramai kawan aku yang ada masalah ni.
kadang2 bila lama sangat cuti, dia orang x  suka. yela, x dapat jumpa pujaan hati.
kadang2 nampak kelakar. tapi sebenar nya sangat sweet minat dalam senyap.
bila si dia minta bantuan, dengan segera kita akan laksanakan. sweet kan?
padahal bukan pakwe pon. tapi sanggup tu.
cuma bila si dia bersama orang lain, hati mana tak sedih kan. tapi nak buat macam mana.
si dia bukan milik kita. perhati je la dari jauh.

aku bukan nak galak kan perasaan suka dalam senyap. x baik lah macam ni.
hati terluka tak ada siapa tahu. kalau rasa ada peluang bersama.
berterus-terang sahajalah. lebih bahagia kamu ;)
bercerita atas pengalaman okey :)
bye, assalamualaikum.

p/s : hye, blog ini dah jadi my online diary. tapi dah lama x update. sibuk la, next week dah test jpj. woot3, lepas ni dapat lesen, hahhh. mak dah x payah la bising2 ^^: