( luahan sekali lagi. x suka, keluar la dari sini.)
( aku x suka post di faceBook, blog aku suka, sebab ini diari aku. )
( kalau awal2 x suka boleh keluar la. terima kasih )



selamat pengantin baru jiranku .



tht is kak leya. dia baru kawin. jiran area rumah. dia nmpk cantik time ni :)
( abang2ku, bila kau nak kawin, aku nak kakak ipar la )

okay kan, ayat merayu tu. haha. eh, tapi bukan pasal ni aku nak cite. sebenarnya, time wedding ni aku tgh syok2 makan, sekali lalu la plak mamat ni. uhhhh, BOTAK! hahaha
dengan perasaan teruja, aku pon p la kat pelamin tu, haha. semata-mata kan :)
aku berpura-pura nak amik pic kak leya ( eh, aku mmg betul2 amik ok )
si BOTAK ni saje je nak ddk depan aku, suro aku usha dia la tu, ngade!
jadi dengan tulus ikhlas aku snap pic dia.
wahahaha, dapat2..
tapi dari tepi, gile ke pe nak diri depan dia, ckp aku nk amik pic dia.
mmg aku malu !



taraaaa... ini lah jejaka itu, haha.
menepati cita rasa ku :)

p/s : awak jgn risau, saya tergoda kejap je ni. kalau la awak botak mcm dia, tufff mcm dia... uhh, x pandang lain dah, hahaha