Bersyukurlah .

assalamualaikum, bangun pagi, baca surat khabar. waktu malam tengok berita. 
eh, saya jumpa berita ini.
uhh, kesian sungguh dia. 

 ( hah, tarikh dah lps kan.baru terbaca ^^" )

sungguh, dia hidup menderita. berat betul cobaan yang diberikan Tuhan pada dia. masa baca berita halijah
( gadis diatas ) ni, rasa kesian sangat.. terfikir macam mana dia nak angkat tangan dia, mesti berat n sakit kan. then mata dia yg macam tu. uhh, sakit nyaa.. penyakit halijah ni penyakit misteri, so, x tau nak ubat macam mana. kalau aku orang hebat dan berduit, insyaAllah aku akan bantu dia.

 lengan dia, mesti berat nak angkat : (
aduhh, besar nya,  YA ALLAH : ( 


ok, kita perlu sedar sekarang. kita patut bersyukur dgn apa yang kita miliki saat ini. jangan x mensyukuri nikmat ALLAH pada kita. jangan kita sibuk nak ubah ciptaan ALLAH pada kita. 
terima kasih, bye, assalamualaikum.