anak perempuan .


menjadi anak tunggal wanita dalam keluarga bukan lah sesuatu yg indah.
maksud aku, segelintir sahaja okey.
ramai yg menganggap anak tunggal wanita ni beruntung. sebab apa ?

: dapat tido bilik sorang2
: x payah kongsi barang
: x payah kongsi baju
: akan selalu dimanjakan
: akan selalu diberi perhatian

okey, tanggapan ni semua salah ye !
( because aku ada kat tempat niii )


bukan maksud aku x mensyukuri semua yang aku ada.
tapi kadang2 aku naik menyampah bile aku ckp, aku ni anak tunggal perempuan dalam fmly,
mesti depa cakap, untunglah kau, manjalah kau dll .
heyy, bosan la ayat sebegitu. cubalah kau jadi macam aku, kau tau la apa rasa. mau ?

masa kecik, x rasa apa.

sekarang dah besar, aku rasa.
aku bukan selalu dapat keluar lepak2, jgn harap la weyh !
aku bukan selalu dapat manja, mak ayah sibuk tau !
aku bukan selalu dapat share prob aku, aku x ada kakak !
aku bukan dapat keluar malam macam abg2 aku !
aku bukan dapat naik moto, jgn harap !
aku bukan dapat couple, angh selalu marah !

aku nak sangat ada kakak. cepat la along, angah, ammar kawin !
haishhh, jgn asik sibuk keje je. bawak2 cari bini. boleh x ?
aku nak sangat ada encik. tapi siapa? huhhh, x ada jodoh lagi la tu " )



bye, assalamualaikum : )