I never thought I would write this story.





ada wanita sedang bercinta, entah kenapa setelah sekian lama bersama, dia mula rasa kosong dengan sang kekasih nya. putus jalan terakhir baginya. di waktu itu, hidup dia sunyi. sumpah dia tak tipu. salah satu cara untuk melupakan segala nya hanya lah dengan enjoy bersama kawan dan tumpuan pada studynya. tapi semua itu x dapat menghilangkan sepenuhnya. perasan itu muncul semula sewaktu melihat kekasih lain bemersaan. dia cemburu. dia rindu waktu dicinta. dia rindu waktu disayangi. dia rindu waktu dirindui. dia rindu kan semua itu.

bermulah pengenalan nya bersama lelaki lain. semua nya dia cuba jadi kan kawan. nak di jadikan cerita, dia mula selesa berkawan dengan seorang lelaki ini. dari laman sosial mereka ke sistem pesanan ringkas ( sms phne ). ada ketika, mereka berbual di waktu malam. sungguh, lelaki ini berjaya mencairkan hati nya. tapi dia sedaya upaya cuba menepis, bagi nya mereka baru berkenalan. tapi apa boleh buat, rasa itu sudah timbul. sedang dia melayan perasaan sendiri lelaki ini beri khabar bahawa dia sudah berkapel dengan rakan belajar nya. OMG, hancur luluh hati dia. masa tu sedih nya dia x terkata. kenapa saat dia mula sayang, mula suka pasti ini jadi nya? dia pon x tau kenapa. hidup perlu diteruskan walaupun kini lelaki itu milik orang.

wanita ini mula hilang perasaan ingin itu jauh2. kerana bagi dia, mengkehendaki sesuatu yang tidak pasti itu sangat menyakitkan. hidup dia kembali seperti biasa. makan tidur study. tiada apa yang istimewa. bosan ! waktu itu, dia masih lagi berkenlan dengan ramai orang. semua nya di buat kawan kerana takut mengulangi kesalahan yang sama. namun, dugaan Tuhan siapa yang dapat tahu. gangguan syaitan siapa yang dapat elak. hanya yang kuat iman sahaja. dia mula sayang orang itu. sungguh dia kalah pada godaan syaitan. hari2 dilalui mula ceria. suka nya dia pada orang itu tiada siapa yang tahu melainkan diri nya sendiri dan Tuhan. dia cuba menyimpan perasaan itu agar tiada orang dapat mengetahui nya. benda tak jadi lagi. takut malu yang dapat. tapi kawan2 menganggap dia sombong, kerek sebab tidak mahu share story. maaf kawan, dia masih belum terbuka untuk berkongsi cerita dan perasaan ini. harap memahami.

hey boy. tidakkah awak perasan yang ada seorang gurl ini asik mencari kamu, menanti kamu, merindui kamu? tak perasan ke? tolonglah open mata tu, open hati tu, open minda tu. cuba perhatikan gurl itu. sungguh dia tidak bohong. perasan dia pada awak x tergambar. hari2 dia lalui sunyi tanpa khabar dari awak. pahamilah dia. dia sangat sayang pada awak. dia amat takut kehilangan awak. walaupun awak ada kekurangan, itu semua dia tidak peduli. apa yang lebih penting, hati dan perasaan. setiap malam gurl ini menanti awak, setiap hari dia cuba meluahkan yang dia sangat sayang pada awak. tapi x terluah semua itu. kerana dia malu awak akan menganggap dia bagai perigi mencari timba. tidak sama sekali. dia cuba bertahan menanti awak. apa yang dia harapkan, apa yang dia nantikan hanya 3 perkataan dari awak, dengan penuh ikhlas dan rasa sayang melafazkan " i love you " hanya itu ! tolonglah paham dia, lafazkan lah. sungguh dia menanti awak. terima kasih. bye, assalamualaikum .